tisdag 20 december 2011

Pyntad entré



Hej!


Såhär ser det ut vid vår lilla entré. Höstblommorna har fått stå kvar, kanske är dags att ta bort dem.. ;) Den gamla kälken hittade jag på loppis i Småland i somras, blev såå glad för den, ni vet ju att jag älskar allt som har med gammalt och barn att göra.. :) När vi kom hem från Göteborg hade ett tunnt snötäcke lagt sig över byn, härligt! Hoppas det ligger kvar över jul, det får gärna komma lite mer ändå för min del. Jag tycker att det ska vara snö på vintern.


Kram /Anna

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Mysigt du har gjort det och gamla kälkar är så vackert!
ha en mysig dag
kram
sandra

, sa...

Roligt med ett sådant fynd mitt i sommaren!
Verkligen jättemysigt. Kan tänka mig hur det ser ut när mörkret kommer och lyktorna är tända..
Kram
Anna Lena