lördag 31 december 2011

Årskrönika del 2

Vi fortsätter med årskrönikan.. och vi hamnar i slutet av
AUGUSTI



Signes barnrum blev klart, åhh vad jag njöt av att få inreda där uppe. Det var det enda jag hann med under Augusti.. hihi


SEPTEMBER






Jag städade och röjde all ledig tid, gjorde iordning och organiserade.. men hann också pynta och pyssla en del. Jag inredde rummet bredvid Signes som mitt pysselrum, möblerade om lite i hallen o.s.v. Jag slutade också amma och njöt faktiskt av att kunna få lite mer egentid..

OKTOBER





Det blev lite bloggpaus igen, det enda jag visade var mina nya kompisar i köket, som är en sladdlös dammsugare. Jag röjde och rensade fortfarande och njöt av att få lite mer ordning omkring mig. Jag fyllde också år och firade sista året som 20+.. Nästa år blir det 30.

NOVEMBER







Under November var pyntarlusten och blogglusten på G igen. Jag insåg efter 9 månader som mamma att jag behöver prioritera mig själv också.. så bloggen är nu prioriterad igen, inte för att det är ett måste, inte för att den väcker stress utanför att jag vill och för att inredning är mitt stora intresse. Det blev första advent och jag fick besök av Vita Verandan-Anna.

DECEMBER










Julförberedelser blandades med lite annat smått och gott och jag njöt av att känna mig aktiv med bloggen igen. Nu har vi firat Signes första jul hemma hos oss och ser fram emot ett nytt spännande år! Det här året hoppas jag hitta ett spännande vikariat som sjuksköterska. Jag och C har varit ihop i 10 år i Februari, förlovade i 5 år, Signe fyller 1 år och både jag och C fyller 30. Det kan ju inte bli annat än ett bra år eller hur!?
Tack för att ni hänger med mig under min bloggresa, och välkomna att följa med under kommande år. Jag hoppas att vi ska få gjort ett par av våra dröm-projekt, bl.a. köket.
Det vore skoj om ni ville skriva en kommentar om vad NI tycker att jag ska blogga mer om framöver. Men bara om ni vill. :)
Kram på er, och ett Gott Nytt ÅR!! /Anna

5 kommentarer:

Vintage House sa...

härlig fortsättning och hoppas att 2012 blir ett härligt år......

Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

STENLYCKA sa...

Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg under året!
Önskar dig och din familj all lycka under 2012!
Raina

Grodmamman sa...

Tycker att din blogg är bra som den är!:)
Gott Nytt År!
Kram

Lucie sa...

Lycka och kärlek i det närmaste året. Lucy

Unknown sa...

Vill önska dig och din familj ett GOTT NYTT ÅR!
Kul att läsa om hela året, tänk så mycket som hänt ändå.

Nu ska jag strax iväg och jobba...

Kram Anna