måndag 19 december 2011

Jul på Liseberg






Hej!

I helgen tog jag med mig sambon och dottern och åkte till Göteborg. Jag hade bokat rum på ett hotell som födelsedagspresent till sambon. Jag tänkte att vi behövde komma iväg lite och rå om varandra. Vi har strosat på stan, bl.a. i mysiga Haga på julmarknad, gått på Jul på Liseberg, fikat, ätit gott och såklart handlat lite julklappar. Tyvärr tyckte inte Signe att det här var någon lysande idé, hon var inte alls på humör.. men det blev ganska mysigt iallafall.. Här ovan är lite bilder från Liseberg.


Igår fick våra vänner E & J en liten tjej, välkommen till världen lilla knyte! Det är fantastiskt egentligen, under året som gått har vi 4 par som umgås mest och som bor i samma ort fått barn allihop.. Vilket litet gäng det kommer bli, 2 killar och 2 tjejer! =)

Önskar er en fin dag!


Kram /Anna

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Vill som snabbast titta in till dig innan jag far iväg till jobbet och önska dig en alldeles underbar julvecka!
Kram Raina

Ekomam sa...

Härligt att ni kommit bort, och fått rå om varandra, det är så viktigt det med! Fina bilder från Liseberg. Själva prioriterade vi bort det...
Vilken bra födelsedag E & J´s lilla tjejja fick ;) Samma som vår Theodor!! Och våra vänners lilla Maja, som firade sin första födelsedag igår.
Hoppas du får en fin före-doppar-dan-vecka!
Kramar Carolina

Grodmamman sa...

Mysigt det låter med en helg i Göteborg och jul på Liseberg!:)
Kul när kompisarna får barn samtidigt! Vi är ett ganska stort gäng som fick barn -98 och sedan -02.
Kram