tisdag 6 december 2011

Mitt ♥



Hej!

Lilla gumman fick agera fotomodell tidigare i höstas.. Jag gav henne ett pärlhalsband att plocka med, det blev fint samtidigt som det höll humöret uppe.. ;) Tips från mig till er som ska fota era små, kan vara värdefullt om de är lika rörliga som min! ;) Jag gillar detaljbilder på händer och fötter, tycker det är så fint och halsbandet blev en liten fin detalj i den här bilden tyckte jag. Kameran gick verkligen varm den dagen och jag vågar inte räkna hur många bilder det blev, men som alltid tänker jag; bättre för mycket än för lite. :)


Kram Anna

5 kommentarer:

Unknown sa...

Söt lite fot!
Smyckeskrin brukar vara roliga.
Hoppas allt är bra, ska du till Marie i helgen? Tänk nu har vi snö!! Barnen hoppar högt.

Jag håller tummarna för en vinst!

Ha en fin dag i snön!
Kram Anna

Vintage House sa...

Hej
Vacker bild och så roligt att fota de små...
ha en härlig dag
kram
sandra

Anonym sa...

Gosig fot=) fina kort du tar!!
kram Elin

Ekomam sa...

Jättefin bild du tagit! Bra tips där, kör med det samma vid blöjbyten ;) för just nu är det ingen favorit att ligga stilla!

Hoppas allt är bra!
Kram Carolina

Grodmamman sa...

Underbar bild!:)
När det gäller att ta kort på barn så gäller det att ta massor, så att man får några som är riktigt bra sedan!:)
Kram