fredag 9 december 2011

Fotovägg




Hej!

Tack för värdefulla tips och snälla kommentarer! =)

Idag fyller sambon år.. Grattis min älskling! Han skulle sluta tidigare så jag funderar på att baka något gott till fika i eftermiddag. Kalas blir på söndag, så ikväll ville han laga älgfilé och ha det mysigt bara vi. Grattis också till alla Annor! Jag har fått höra sen barnsben "Grattis på namnsdagen Anna, idag lägger man lutfisken i blöt", så den jultraditionen sitter etsad i minnet.. ;)


Idag får ni se vår fotovägg. Jag ska nog bygga på den med ytterligare ett par detaljer, men än så länge ser den ut såhär. Nu har jag ju fler kort jag vill förstora också, sedan fotograferingen i höstas.. det kanske slutar med att hela rummet är täckt av foton.. haha.. F.ö. är jag sådär nöjd med placeringen, just för att det speglar sig från fönstren.. Som ni ser på bilderna ovan, på den översta speglar det sig i kortet längst ner till vänster, och på den understa på kortet längst ner till höger.. man ser ju inte vad det är förrän man går nära.. Jag var inne på vita ramar, men eftersom det är så mycket svart i bilderna ändrade jag mig. Kan ju vara snyggt med något som bryter av lite.. :) Visar mer när det är klart!


Ha en bra dag!


Kram /Anna


8 kommentarer:

Ekomam sa...

Jättefin vägg du gjort, och vackra bilder!!
Grattis till C, och till dig med på Anna-dagen! Jag heter ju också det och brukar påminna pappa så där lite pikande, Att jag har fullt upp och ska blöta fisken, då han glömt;)
Ha en fin helg!
Kram Carolina

Ann-Catrin sa...

Oj Anna vilken vacker och personlig tavelvägg.. tycker absolut det är finast med svarta ramar.

Mys nu på både din namnndag och sambons födelesdag..
Stort grattis!!

många kramar
Ann-Catrin

Unknown sa...

Grattis till dig Anna på namnsdagen! Fina namn vi har. Jag gillade inte mitt namn när jag var tonåring men nu gillar jag det.

Hälsa och gratta C och ha det så myigt i kväll. Vi ska också ha kalas på söndag. Vi blir hela 22 st, puh....

Kram Anna

Vintage House sa...

Hej
så fin älskar fotovägg min är nerplockad men hoppas den snart ska komma upp...
kram
sandra

Grodmamman sa...

Får nog snart ta tag i det där med en fotovägg. Vet inte hur länge jag pratat om detta!:) Hos oss kommer det också att bli svarta ramar.
Grattis till dig på Anna-dagen! Här har även dottern detta namn, så vi har grattat varandra idag!:)
Kram

Photo by Maria sa...

Snygg fotovägg..
Jag har bilder och ramat in med till en vägg men de ligger under soffbordet än så länge.. Jag skall ha upp tavellister där jag skall placera dem och det har inte blivit av än.. Men snart så =)

Kram Mia

STENLYCKA sa...

Lusselkramar på dig ♥
Raina

Borgmästaren sa...

Fina bilder. Tycker absolut du ska behålla ramarna svarta .. Jättefint