måndag 23 januari 2012

Sneakpeaks

Hej!
Nu börjar jag bli otålig och vill gärna visa er vårt projekt vi höll på med efter nyår. Vi målade taket och öppna spisen på övervåningen!! Jippi! Jag blev så nöjd. Det är en helt annan känsla. Lite fix är kvar, som lampor och gardiner. Sen håller jag på med ett litet projekt. Har en ide som jag tror kommer bli toppen, men det projektet innefattar symaskin och det är som ni vet inte min starka sida. ;) om ni vill se hur detta rum såg ut förut, klicka in på "övre vardagsrum" så får ni se skillnaden. Före och efter bilder kommer när allt är klart.
Ha en fin dag!
Kram Anna

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken skillnad det blev! Gillade även tapeten.
Kram

Photo by Maria sa...

Så snyggt.. Och jag säger som Grodmamman, vilken snygg tapet med =)

Kram Mia

Helen sa...

Jättefint! Gillar också tapeten, tror att vi har samma i vårt vardagsrum:)

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Det ser jättefint ut! Underbar känsla i rummet tycker jag <3

Kökstankar är kul :)
Vi har en svart granitskiva på köksö och köksbänkar
och är jättenöjda.

Kram
Mia