onsdag 25 januari 2012

Kryddhylla

Hej!
Ursäkta mitt gnäll igår. :) idag är det bättre. Sambon var på bandy igår kväll och efter att ha badat och lagt Signe, röjt undan i köket osv satte jag mig med nya vakre hjem og interiör i soffan, när sambon kom hem fick jag honom till att ge mig lite massage på min onda rygg. Sen kröp jag ner i nya lakan., mmm.. Vardagslyx!

Ifall jag var otydlig igår; ja, jag tackade ja till jobbet! :) börjar redan nästa vecka på en lungmedicinsk avdelning. Spännande! :)

Jag har fyllt upp min kryddhylla med lite smått och gott, bra att ha nära till hands vid spisen.

Kram Anna

5 kommentarer:

Vintage House sa...

Vad skönt att du känner dig bättre och kul med jobbet:)
en redahylla har jag oxå och den är verkligen perfekt......
kram
sandra

Unknown sa...

Lät ok, tycker jag!!
Polkagrisar vid spisen, Anna då...:)

Grattis till jobbet du kommer lära dig maaassor!
Själv jobbar jag helgen men är ledig i dag och i morgon så jag och Jacob har lite mys här hemma.

Kram Anna

Jenny sa...

Hej Anna!
Grattis till nya jobbet!!:)

Vad fin din kryddhylla är, en sån skulle jag också vilja ha.

Kram Jenny

STENLYCKA sa...

Vad trevligt med jobbet, grattis.
Hoppas det är i närheten så att du slipper lägga lång tid på vägen.
Ha en fin kväll, gott att höra att du mår bättre!
Kram Raina

Grodmamman sa...

Tycker inte att du ska be om ursäkt för ditt gnäll i förra inlägget! Jag kände igen mig precis. Från att ha haft mycket egentid, så försvann nästan allt när vi fick vår son. Det spelar ingen roll hur mycket man älskar sitt barn när man känner så som du gjorde igår. Ibland behöver man bara en paus!:)
Vad kul med jobbet! Är det här i stan?
Kram