lördag 21 januari 2012

Nytt på öppna spisen

Hej!
Hur har ni det? Vi är lite trötta, Frasse sprang bort igår kväll och kom inte hem förrän vid fyra inatt. Han gjorde likadant för två veckor sen, och då bestämde vi oss för att ha honom kopplad. Det kan ju vara flickor som drar.. :) men igår släppte Christofer honom lös iallafall. Pust.

Såhär ser det ut på vår öppna spis just nu. Jag fick den fina skylten av en god vän när jag fyllde år i höstas. Texten stämmer så bra..

Jobbintervjun igår gick bra, chefen tyckte jag var trevlig och ville gärna ha mig till avdelningen.. Jag ska fundera över helgen.. :)

Önskar er en trevlig helg!
Kram Anna

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Men Frasse då! Vilken tur att han kom hem till slut i alla fall, men kan tänka mig att det var mycket oro innan det blev så.
Fin skylt!
Vad är det för jobb du sökt?
Kram

Unknown sa...

Spännande! Jag håller tummarna och känn efter nu hur du känner. Fast vart man än jobbar så berikas man av erfarenhet. Dessa hundar...Linus har varit hopplös men har bättrat sig men då hade vi ändå staket men de hittar små kryphål när tjejerna drar....

Här håller vi på med övervåningen och jag håller mig nere...

Ha det så bra så hörs vi snart??

Kram Anna

Jenny sa...

Hej Anna!
Vad skönt att "rymmar-Frasse" kom hem igen!

Låter ju toppen det där med jobbet:)

Ha en skön söndag!

Kraam Jenny

Marie sa...

Vilken liten bushund, skönt att han kom hem till slut ni måste ha varit jätteoroliga!

Spännande med jobbet!

Du undrade över de öppna kökshyllorna? Jag är glad att jag har några öppna hyllor, men jag skulle inte enbart vilja ha det, vi har ju även en del överskåp. Blir ju lätt en del damm.

Kram Marie

Fröken Lycklig sa...

Frasse vilken tok.. känn efter med jobbet så det känns bra! fin fin skylt den gjorde sig bra där!
Nu får vi ses snart!
kram/ E