lördag 28 januari 2012

En inredoholics bekännelse

Hej kära vänner! Idag är jag på lekhumör. Ni kanske känner igen det. Man har gått och stört sig på något, man får en ide och tjoff, så är man igång.. :) tänkte visa er hur det gick från tanke till handling idag.. "Tavlorna gör sig inte så bra i vårt sovrum.. kanske skulle flytta hit det gröna bordet.. Men vad ska jag ha för tavlor?" ja och så ser ni själva.. Jag är igång. Vet inte om jag är färdig än. :)
Kram Anna

Ps. Om ni börjar bli trötta på bilder från mobilen, så är det så länge vi renoverar golvet i arbetsrummet. Det trådlösa nätet fungerar inte till min dator av någon anledning. Som tur är har jag nu en smartphone så jag kan blogga från mobilen. Därav bilderna med lite halvbra kvalitet. Hoppas ni står ut ett tag till.

2 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Vackra bilder!!!
Jag önskar dig en härlig helg!
Sköt om dig!
Raina

Kamomilla sa...

Kul! och jösses ett så fint badrum ni har!