tisdag 3 januari 2012

Frostigt







Hej!

Idag kommer lite bilder jag tog på nyårsafton. Hade städat och förberett aftonen i ett par dagar och hade huvudvärk. En promenad med kameran och hunden i ett friskt frostigt landskap var precis vad jag behövde just då. Den gamla f(rostiga) järnsängen har jag fått. Den är i för bedrövligt skick för att ta in, även för min smak.. hihi.. men jag tänkte ha den i en rabatt, kanske någon växt som slingrar sig upp i järnstängerna. Så länge får den stå i den lilla skogsdunge vi har mellan oss och grannen.. jag tycker om det, men sambon tycker det ser ut som ett skrotuppplag. "Vad ska folk tro?" var hans kommentar när jag ställt den där.. :) "Du kan lika gärna ställa ett par gamla rostiga bilar bredvid när du ändå håller på!" Men han låter mig hållas. Och jag låter honom hållas. Och järnsängen står kvar. Än så länge. ;)


Kram /Anna

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anna!
God fortsättning!

Vilka fina bilder o en sån charmig gammal järnsäng! Tycker den passar bra där. Till sommaren kan du sätta lite blommor i den kanske:)

Kraam Jenny

Unknown sa...

Hej Anna!
Tack nyår har varit bra, jag var på jobbet så det var ju inte en nyår som den brukar i år...
Ni såg ut att ha det trevligt, härlig dukning.

Vad ska ni göra nu hemma tro....blev nyfiken.

Vi tar favoriten i repris, absolut!

Kram Anna

Vintage House sa...

Hej
järnsängen är kanonfin där ute:)
Tack söta för din kommentar det värmer....
ha en mysig kväll
kram
sndra