torsdag 19 januari 2012

Hattask

Hej! Igår och idag har jag haft fullspäckat schema. BabySång, shopping, babysim, brunch, promenader, besök av mamma, och så har jag hämtat ett par paket till Signe. Ett från hm och ett som innehåller en födelsedagspresent. Bara en månad kvar nu. Imorgon ska jag på arbetsintervju(!). Önska mig lycka till. :) jag vet inte om jag visat er min hattask. Jag köpte den för längesen, min tanke var då att sälja den i min butik.. Om ni minns hade jag planer på att starta en liten butik förra hösten. Men när planerna gick i stöpet och jag tog in hattasken här hemma började jag gilla den mer och mer. Ställde ett par rullar med gammalt notpapper i den... I like.. Jag fäster mig alldeles för lätt vid gamla saker för att kunna göra mig av med dem! ;) nya saker däremot kan jag sälja hur lätt som helst..

Kram Anna

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Godmorgon Anna!
Ser att det har varit en hektisk vecka.
Så spännande med jobbintervju håller tummarna för att det kommer att gå bra!
Vad vacker din ask var!
Synd att det inte blev något med din butik jag hade gärna kommit på besök. Hur gick det egentligen med det gula huset? Är det sålt?
Önskar dig en skön helg!
Kram Raina

Vintage House sa...

Hoppas att allt går bra med intervjun
ja ibland blir det inte som tänkt vi öppnade bloggbutik ett tag men det tog alldeles för mycket energie och fel tillfälle i livet...
Inte lätt när man har små barn..
Men vem vet någon dag
ha en härlig helg
kram sandra

Lindha sa...

Hej Anna! Hittade hit från Rainas blogg! Kommer gärna tillbaka fler gånger! Vilken inspiration man får här... Även om man inte har samma stil hemma så bara njuter jag av att se dina vackra bilder!

Tack för det!

Kram Lindha