torsdag 4 mars 2010

Pyntande och hundmodell.. =)

Hej alla sötnosar!
Hur har ni det? Här är energin i bott just nu. Vill bara ta tag i saker, rensa undan gamla saker, inreda, ta tag i stora projekt, pyssla, ha en loppis och sälja utrensade saker.. men av olika anledningar blir inte så mycket genomfört.. i varje fall inte av mig. Vi får hoppas att energin vänder snart och att tiden kan räcka till för att göra saker man vill göra också.. Det märks på mig att jag längtar efter att få tid att greja.. jag pysslar, röjer och rensar nämligen i vilket hörn av hemmet jag än hamnar. =) Här på min gamla fönsterkarm hamnade min kedja med klämmor.. och lite fina gamla bilder och lite pynt fick visa upp sig där.. =)

Här har vi en till som ville visa upp sig! ;) Frasse posar i sin bädd i tv-rummet..

När han ligger och sover däri sticker alla tassarna ut så fint.. =) Våran lurvas.. han har haft lite tonårshormoner som spökat ett bra tag nu men nu tycker vi att han börjar bli bättre.. eller så är det vi som blivit bättre på att visa var gränserna går.


Nu ska jag gå en promenad i det fina vädret och sen blir det plugg!
Kram /Anna

5 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men vicken sööt Frasse... Oohh fönstret jättefint.. kram sussie

Grodmamman sa...

Här finns ingen energi heller. Har försökt rensa i dotterns rum hela veckan, men än så länge vänder jag i dörren!:) Kanske att jag orkar ta tag i det i helgen, nu känns det bara som om jag haft den längsta veckan på mycket länge. Skönt att det är fredag imorgon!:)
Söt han är, er Frasse!
Kram

Kamomilla sa...

Vad han är fin!

Lisa Marklund sa...

Frasse är ju urgullig :-) och fönstret du pyntat blev superfint. Vad kul att du hittat till SIB, jag lägger in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa

Jennyshemochharmoni sa...

Åh så härligt det såg ut :) Precis så där ska man göra för att få lite energi igen :) Ha en toppenbra helg Anna! Kram