tisdag 31 mars 2009

Vad var det som kom på posten?

Hej vänner!
Ja jag måste ju avslöja vad det var som kom på posten igår.. ett underbart halsband gjort av Linda med bloggen Vita ljuva tankar. Hon har en egen smyckesshop med namnet Dreams of pearls. Jag har länge tänkt beställa ett smycke av henne.. Älskar anulettringar med berlocker.. så fick jag se en ring där det stor instansat dag/natt på ringen och ett hjärta.. "Älskar dig dag som natt"
så väcktes en idé...


Varför inte ha sin älskades namn instansat i hjärtat..


Så fick det bli!
Nu vet ni vad han heter också.. =)
Jag ville ha ett lite ruggligare hjärta.. Gillar när det inte är för perfekt. Det hänger som ni ser i en kulkedja.. jag funderar på att hänga det i en lite kortare kedja, hjärtat vill gärna snurra runt när det hänger där nedanför "hyllan" hihi..

Christofer har ju varit i Italien på träningsläger och är nu på väg hem.. Han kommer om en halvtimme-timme..
Vad tror ni han säger om min lilla gest? ;)
Jag älskar dig, dag som natt.. min Christofer..
Kram /Anna

17 kommentarer:

rosenskära sa...

ååh Anna, du hade inte kunnat ge honom en finare komplimang - så kärleksfullt!

Lena

Domus Dulcis Domus sa...

Fint halsband, kan tipsa om en kollega som säljer liknande saker på Optiker Greens. Vet inte om du där kan beställa med skrift, men jag vet att designern kan göra det. Jag tycker hennes halsband är värda att se!
Mvh Ulrika

Grodmamman sa...

Fint halsband och en fin kärleksförklaring också!:)
Kram

Majas mammelucker sa...

Tack för din kommentar.
oj en till som är sjuk..inte kul..hoppas du känner dig bättre.
min dotter fickfeber i går kväll så hon har också varit hemma i dag så vi har myst tillsammans.
Vilken present till mannen och få sitt namn inristat inte dåligt..
Ha nu en mysig kväll tillsammans
och krya på dig!
Kram Maria

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilken underbar present både till dej och honom !
Gillar verkligen designen !!!
Måste oxå gå in och kika hos henne !!
Ha det gott och tack för dina gulliga kommentarer inne hos mig , jag blir så glad !!
Kraam !!

IKT i min vardag sa...

Han blev nog alldeles varm i hjärtat av din kärleksförklaring :)

Kram vännen

Jenny sa...

Vilket superfint smycke! Jag tror absolut du blir poppis :) Jag kan tänka mig vilket hus det är! Såg det och man får nästan hicka när man ser att ett sånt fint hus är ute! Jag håller tummarna för er, vilken lycka! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Skomakartummen sa...

Vilken fin komplimang... vad sa ha när han kom hem? Min make fick en silverring med barnens namn ingraverat utan på så man såg det. Han vart överrlycklig. Tänk så lite kan göra våra männ glada *ler* kram sari

houseofchandeliers and vintage sa...

Hejsan
Vika fina bilder på tomten med äppelträd. är det dina bilder
Otroligt vackra.
Zara

Ekomam sa...

Vilket himla fint halsband du beställt, det kommer säkert uppskattas!! Härligt att han kommit hem igen. vad är det man säger?? Man saknar kon när båset är tomt. J ska iväg här nästa vecka, och jag antar att det blir ganska tufft!
Ta hand om dig i vårsolen. Kram Kram

Karin i Villa Grå sa...

Jag har också varit sugen på Lindas smycken länge, hon är en pärla! Hm, ja det passar bra :-)

ljuvlig kärleksförklaring, vad tycker C själv? Vad är det för slags träningsläger han har varit på? *nyf*

Må så gott!

Kram, Karin

MiaMaria sa...

Hej Anna!

Och vilket vacker halsband....och din man lär bli så glader när han kommer hem.....

Ha´det så bra!
MiaMaria

Villa Hemma sa...

hejhej

Ägget har jag köpt i en affär i Malmö - Deisyboo :-D

- Jenny

Ann-Catrin sa...

Godkväll Anna!

Äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden
och jag förstå du längtar efter din käraste..han måste bli lycklig över din fina kärleksgest

helt underbar ju!!

Stor kram
Ann-catrin

Vit som snö sa...

Så fint smycke! Han borde bli väääldigt glad för den fina gesten!
Så fina fynd du gjort!
Underbar madonna!
Jag ska kika runt lite hos dej nu
Kram Cilla

Kamomilla sa...

Jättefint! Vad duktig hon är!

Fina saker du visar i förra inlägget också! :)

Fredag imorgon! vart for veckan???
ha en skön helg!
kamomilla

JAG! sa...

Hej Anna! Helt ljuvligt halsband....är lite sugen på en sådan med...fast en annan text. Helt underbart!....BTW va hände med det som skrevs på facebook, hoppas du fattar=). Puss å kram