måndag 30 mars 2009

Är det röra??





..nej , det är bara mina senaste inköp samlade på ett ställe. Den gräddvita skålen, det lilla saltkaret och den lite udda glasskålen med kanter köpte jag när jag var på loppis med Helena, Mia och Karin.
Madonnan den lilla vattenkannan i zink (den ligger bland plättarna.. ser ni den? hihi..) och nyckeln har jag beställt på tradera.
Köpte också plättar i luften och satte i en zink-kruka.. helst skulle jag vilja ha en vit terrin.. det är ju så fint.. men jag har ingen än så länge.. =) De små faten köpte jag på en lokal loppis för ett tag sen, de ska få bli smyckes-samlare på toa samt på nattduksbordet (En idé jag fått av Malin)
Idag har jag fått en sak på posten som jag sett fram emot.. det visar jag nästa gång!
Kram /Anna

8 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefina fynd du har hittat! Underbart!

KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Domus Dulcis Domus sa...

Många fina fynd du gjort! Man blir onekligen sugen på att åka på loppis när man ser allt du hittat och sedan fixar med. Jag har väl inte varit någon loppisfantast men du och många andra bloggare har väckt en lust i mig. Får nog ta tag i det. Kram Ulrika

lottens vita och gröna sa...

ojojoj så fina saker anna, madonnan på tradera, den är ljuvlig!

en skön vårvecka önskar jag dig! varmkram lotten

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej Anna,
Tradera är ju hur kul som helst! Grattis till fynden :-)

Kram min vän!
Susanne

My Lovely Things sa...

Jätte fina fynd..
ha det så gott..
kram anna

Marie sa...

Vilka fina fynd du har gjort Anna! Känner med en gång hur jag blir loppissugen, man är nog lite tokig, hihi.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Designe sa...

Gillar den zinkljusstaken, ser så gammeldags ut! Gillar även din gård, ser så himla mysigt ut med sommarbilderna du visar nedan med uthuset och gammalt staket!
Ha en bra dag! Kram :)

Unknown sa...

Vilka fina fynd du gjort!! Är oerhört nyfiken på vad du fått på posten!! ti-hi...=)

Den som väntar på något gott..=)

Ha en underbar vecka!! kramar Malin