söndag 29 mars 2009

Längtan...





God kväll!
Ja i brist på annat att visa så visar jag vad jag längtar efter just nu.. Körsbärs-, plommon-, och äppleblom.. Tusenskönor i massor och framförallt sol och värme! =)
I fredags vaknade jag av att hyresvärden skottade utanför fönstret, och det var knappt att jag ville stiga ur sängen. Men det töade bort ganska snart som tur var!
Just nu bor min lillasyster hos mig, jag är gräsänka eftersom sambon är på träningsläger i Italien.. så det är skönt med lite sällskap. I helgen har jag pysslat med lite av varje. Jag har t.ex. målat lite, det ska ni få se så fort färgen torkat! Igår fick jag upp kameran och skulle fota mina senaste köp.. men batterierna var slut i kameran så den fick laddas.. och sen glömde jag bort det.. typiskt när man väl är ledig och kan fota i dagsljus! ;)
Men nu go vänner är det sommartid och ljust lääänge! Som vi har väntat på det. Om en månad lite drygt ser det förhoppningsvis ut i trädgården som på bilderna ovan.. Mmm..
Nu ska jag och syrran gå och lägga oss.

Natti! ♥
Anna

4 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Anna!

Åhh jag längtar också..speciellt när jag tittar på dina underbara bilder!!!

Kram vännen
Mia

annashusidingtuna sa...

Hej!
Längtar också!
Kram Anna

Grodmamman sa...

Underbara bilder! Och jag säger som du, tur att det töade bort snabbt!:)
Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja visst längtar man !! Alla årstider är en längtan , har jag kommit på , man bara håller på och längtar vidare till nästa !!
Ha det gott nu !
Kraam !