tisdag 22 september 2009

Stilleben piggar upp!


Hej!
Frasse hälsar och tackar så hjärtligt för alla gratulationer.. =)
Idag visar jag en liten ögonfröjd jag ställt ihop.. Som ni kanske förstått har jag inte så mycket helhetsbilder att visa just nu, det tar tid att få ordning och det gör mig galen! Men då får man försöka pynta lite i hörnen.. det piggar upp lite i väntan på det STORA fixandet.. ;) Här har jag ställt en Hjärtan på tråd med prinsesskrona samt två ljuslyktor i fattigmanssilver på en bricka..
Filmen var så bra! Verkligen sevärd. Nu vill jag se den tredje filmen! Det var ett frustrerande slut om man säger så...
Kram /Anna

13 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Så fint du har gjort!
Ska bli kul att få se bilder sedan när ni börjar bli färdiga, eller färdig förresten, med hus blir man ju aldrig det...
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Vad fint du har gjort i din hörna.. Förstår att du ser fram emot att göra det stora pyntet när allt är klart..

Visst var filmen bra och i november kommer den tredje och sista och det ser jag fram emot..

Kram
Mia

Grodmamman sa...

Så fint du har gjort! Vill också pyssla och pynta lite här hemma, men tiden finns inte. Är så himla frustrerande just nu!:)
Kram

Kamomilla sa...

Det ser ju mysigt ut! Det gäller att mysa av det lilla i väntan på det stora!

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hälsa Frasse grattis i efterskott! Va fint du gjort med brickan..vill också ha nåt sånt på mitt soffbord - om bordet bara var lite större :) Låter som att det får bli bio snart! Kram Kerstin

IKT i min vardag sa...

Jättefint Anna! Nu kommer hösten och med den lusten att piffa och pynta innomhus. Grattis till Frasse också, sötnosen.


Kram Linda

Ann-Catrin sa...

Ett sånt vackert stilleben att vila ögonen på!!
Du kan du!!


Stor kram
Ann-catrin

Kära Hem sa...

Vad fint du har gjort! Och vilken fin hund du har. Vi har en 1,5 årig jaktlabrador hemma. Så mysigt så...

Nu ska jag kika lite mer på din fina blogg!

Ha en trevlig helg!
Anna

Ett hus i vitt sa...

Alltid mysigt med ljus så här års! Vilken underbart söt hund ni har! Grattis på 1-årsdagen! Kram, Anette

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Sååå himla fint... trev lig helg kram sussie

Unknown sa...

Så mysigt med lite höst pyssel!!! =)

Hoppas att du får en mysig kväll med mycket mys och bus!!

Kramelikram Malin

Lilla huset på prärien sa...

Kul att fixa till lite i nya huset! Och guuuud så söt han är lille vovven i förra inlägget! Helt bedårande juh :)

Ha en skön söndag!!

Kram Jenny

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Riktigt vackert där på brickan! Ja det var då verkligen en fröjd för ögat!

Och du... gratta Frasse i efterskott, wow vilken snygging tycker mina pudelflickor ;)

KRAM på dig Anna!
/Anita