lördag 5 september 2009

Ha en trevlig kväll!



Hej!

Ville bara kika in och önska er en trevlig lördagkväll! Christofer är i Småland på kräftskiva så jag ska umgås med ett par tjejkompisar ikväll. Igår kväll och idag har jag haft praktik, så jag är ganska trött i huvudet efter alla intryck och lite halvdålig sömn.. men det är spännande och roligt! Imorgon kväll ska jag dit igen.

Idag visar jag den ena av två urnor jag köpte på Kärrstegens gård i Ljungskile när jag var där för någon månad sen. Just nu trivs mina plättar i luften i den.. Det är en planta jag lyckats hålla vid liv iallafall! Även om den sett hängig ut ett par gånger den med, den behöver ganska mycket vatten har jag fått erfara.. ;)

Ha det nu så gott, och tack för alla kommentarer jag får!

Kram /Anna

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vacker urna och fin blomma! De där blommorna har jag inte ens vågat köpa hem, är övertygad om att de skulle dö ganska snabbt hemma hos mig!:)
Ha en bra helg!
Kram

Tessan sa...

Väldigt fin kruka, ha en riktigt skön lördagskväll.

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilken fin kruka! Passade väldigt bra ihop med plättar-i-luften.

Jag har redan hunnit med två besök på Kärrstegens gård efter ditt tips.
Tack än en gång!

Ha en trevlig tjejkväll! Kram Marie

Lilla huset på prärien sa...

Det samma till dig Anna! Vilken fin bild på blomman. Idag är det söndag och det blåser kallt här i Skåne. Ska hälsa på en kompis annars ingenting. Mysigt att vara hemma :)

Kram Jenny

Kamomilla sa...

Fina urna, växten passar bra där!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tjusiga urna !
Jag ställde ut mina plättar i sommar och de har blivit enorma , jag vet inte hur jag ska få in dom igen ;-)
Jag planterade ut dom i en gammal hink och den syns inte längre . Jag kan ju inte gärna ta in hela hinken sen , eller ...?
Hur går det med ditt möbel bryderi har du kommit på ngn lösning ?
Kram/lotta

Karin Krut sa...

plättar i luften är ju rätt så svåra.. jag brukar göra eterneller av dom ;) Men jag är envis och slutar aldrig att försöka. Urnan är verkligen snygg!
Ha en skön vecka och lycka till med praktiken
Kram Karin

MiaMaria sa...

Hej!

Hoppas att helgen varit bra...

Fina krukor och visst ska de ha en MASSA vatten......

Må gott!
MiaMaria

Designe sa...

Jättefin urna! Passar väldigt bra med plättar i luften däri!:)
Ska försöka fixa recepten från min buffé till dig! Har hittat dom i Kattis & co tidningen förra månaden..fanns mer gott än vad jag visade oxå!:)
Kram