onsdag 30 september 2009

Nu ser det ut såhär...

Halloj!
Tack för era krya på er hälsningar.. men det var ju självförvållat.. hihi.. "bacillen" var i själva verket vanlig baksmälla, det kanske inte var alla som förstod den vinken.. =)
Vi har städat efter festen, och de nya sofforna visade sig vara festvänliga.. inte en enda fläck har jag hittat, men jag draperade med plädar och spetslakan just in case.
Så här ser det ut för tillfället i rummet där rokoko-gruppen stod. Här har sofforna hamnat. Detta ska nog få bli TV-rum sen tror vi. Det ligger i fil med matsal och kök. Helt opiffat utan gardiner och pynt.. men jag kan se framför mig hur fint det kommer bli med nya tapeter, gardiner och några deciliter garnering på det! Äntligen börjar det närma sig med tapetsering. Jag funderar på ljusgrått, eller beige med schabloner- vad tycker ni?


Slagbordet har fått en plats brevid soffan i sällskap med en fågelbur och en skolplansch.

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!
Tack för att ni kikar in här. Jag blir så glad för era söta kommentarer! Jag får passa på att hälsa alla nya besökare ♥ -ligt välkomna också!
Kram /Anna

8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anna!

Vilket ljust o fint rum!! Ljuvlig skolplansch och fågelbur du har där!!

Bakis, hihi;)

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Vilket härligt rum, stora fönster som gör det ljust och härligt!:) Ska bli kul att se det när du fått igenom dina önskningar!:)
Kram

Kamomilla sa...

Det är på god väg! Det blir nog jättebra!!! Snyggt med bordet, buren och planschen!!!

Domus Dulcis Domus sa...

Nog förstod jag vilken bacill som angripit dig!!
Snyggt med vita soffor, men vågat som sagt. Med våra godingar här hemma skulle jag nog aldrig våga det. Kram Ulrika

Maria - Villa Krutbruket sa...

Va fint ni har det! Snyggt med ljusa möbler, det är inget en annan kan ha med en stor svart hund :D

Hoppas du får en bra dag! Kram Maria

Jennyshemochharmoni sa...

Hej Anna!

Så fint det är! Kommer bli gudomligt när du piffat och donat! Gillar verkligen din fina skolplanch och bord. Ha en bra dag! Stor KRAM

AkH sa...

Hej, hittade till din blogg idag!
Jättemycket fina bilder!
Återkommer hit igen!
Ha det gott!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättesnyggt rum, bord, bur och skolplanch!!!! Sen låg det en liten goding på golvet där med ser jag.... Mari.