söndag 20 september 2009

Födelsedag

Idag fyller vår Frasse 1 år.. Tänk så liten han var när vi hämtade honom i November förra året. Busig, nyfiken, glad.. och ibland ganska trött.. =)


Snacka om hundögon...
Ett tag hade han en väldigt snygg frisyr..
men den försvann med valp-pälsen..
Det här tog jag på en promenad härom dan.
Grattis vår gubbe! ;)
Idag har jag grävt upp en rabatt. Så skönt att vara ute i det fina vädret! Ikväll ska vi se Flickan som lekte med elden. Det var inte längesen jag såg Män som hatar kvinnor, och jag tyckte den var så bra!
Ha en skön söndag!
Kram /Anna

8 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Gratta lilla vovven från mig! Han är jättesöt...

Ska bli spännande att höra vad du tyckte om filmen, jag har inte själv sett den än.

Ha det gott, kram Marie

Photo by Maria sa...

Grattis till vovven :-)

Jag såg den filmen i fredags, mycket bra.. Nu väntar jag på Luftslottet som sprängdes som skall komma ut i november..

Kram
Mia

Domus Dulcis Domus sa...

Grattis till Frasse! Åh jag vill också se den filmen. Kanske kan förgylla en vardagkväll med den.... det får undersökas. Kram

Grodmamman sa...

Grattis Frasse!
Är det verkligen nästan 1 år sedan ni hämtade honom?!? Vart tar tiden vägen?:)
Vill också se den filmen. Har läst böckerna och gillade den första filmen.
Kram

Kamomilla sa...

Gulle så söt han är!

Myownhome sa...

Åååh, vilken sötnos!
Grattis till honom. :)

Titti sa...

Vad söt. Grattis till Frasse.Kran Titti

Titti sa...

Vad söt. Grattis till Frasse.Kran Titti