onsdag 13 oktober 2010

nytt på matsalsbordet

hej!
Jag har sett dessa fina växter hos många av er. När jag var inne i en blomsterbutik förra veckan var jag tvungen att köpa en jag med. Den fick hamna i den gamla terrinen på matsalsbordet.

Idag har jag seminarium med redovisning. Vi skulle förbereda oss på 6 områden och vi ska redovisa ett av dem utan att veta innan vilket det blir.. Låter väl otroligt kul? Ikväll ska jag ha lite tjejkväll. Betydligt roligare.. ;)

Ha en bra dag alla fina!
Kram /Anna

PS. Det här inlägget skulle komma på onsdagen, men blogger ville inte som jag ville.. vet inte vad jag gör för fel, visst är det "Alternativ för inlägg" och bara välja när man vill att inlägget kommer?

10 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Jättefint! Passade in fint där i terrinen. :)

Hoppas du har en riktig kul tjejkväll! Kram Marie

Elin sa...

Låter som väldigt mycket förberedelse! :)

Unknown sa...

Visst är de fina Sophora-blommorna. Uttalas viss Sofora, det låter ju bättre. Inlägget kom på onsdagen så det verkade ju funka då. Jag har fått till det en gång, det är himla smidigt när det funkar.
Jag mailar dig sedan....
Är hemma med Jacob i dag för han är krasslig i magen.

Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fin blomma du köpt! Man blir så glad över lite nya växter..
Den passar ju perfekt på ert matbord.

Ha en härlig onsdag! Kramar Maria

Unknown sa...

Haloj!
Saleby kanske du känner till?
Ha en bra dag i höstsolen / Sari

Jenny sa...

Vad fint med blomman i terrinen!

Hoppas det går bra på redovisningen o att tjejkvällen blir kul:)

Kraam Jenny

Stina sa...

Så fint du gjort.
Kram Stina

Betty sa...

Förstår att pysselstunden med ditt vackra hem blir ett härligt avbrott från många tunga studier.

Kämpa på !!!
Kram från Betty !

Stina sa...

Tack snälla gumman.
Kram Stina

Vintage House sa...

Hej
vilken härligt fin terrin:)
och de är så vackra.
Tar du publicera efter du har skrivit in datum och tid sedan får du kolla så att det är schemalagt.
Tack för din röst hos mig
kram
sandra