måndag 7 april 2014

Vårkänslor




Hej! 
Visst blir man både piggare och gladare av de ljusa kvällarna som är nu!? Jag njuter. Och att solen har visat sig en del de sista veckorna gör alls ingenting. :) jag har plockat in äpplekvistar för att njuta lite extra av våren. De står här i ena hörnet av matsalen och sprider vårstämning. Här ska skåpet stå sen när det blivit målat. 
I helgen har mannen målat lite i vår hall (visar när det är klart). Jag tog med mig barnen och åkte och träffade ett par barnsomskompisar och deras barn, jättemysigt. Något som inte var så mysigt var att vi på kvällen fick besök av magsjuka, då Signe blev dålig. Så nu har vi några lugna hemmadagar jag och barnen, det har gått några rullar film.. ;) 

Önskar er en fin start på veckan! 
Kram Anna 

3 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej Anna! Tack så mycket! Det blir Emma glad över att läsa. :) Vad mysigt det lät med att träffa gamla kompisar. Det borde jag försöka göra oftare. Tristare med att bli magsjuk. Hoppas att nu känner er lite bättre nu! Kram till dig!

Mee and Molly sa...

Visst är det härligt att plocka in allt vad naturen har att erbjuda Kram MM

Jenny sa...

Hej Anna!
Vad fint med kvistarna:)

Usch, magsjuka är inget vidare, hoppas att din Signe mår bättre nu och att ni andra i familjen klarade er..

Ha en skön helg,

Kraam Jenny