måndag 21 januari 2013

Hängig

Hej!
Idag är vi två hängiga tjejer här hemma, både jag och S har blivit genomförkylda med feber, snuva, hosta och halsont. Jag tänkte fota lite med min nygamla kamera (har ju köpt nytt objektiv), men varken ork eller lust finns idag, så istället får ni helt enkelt se det nya objektivet. ;) Det är ett tamron 18-270mm.
Igår hade vi en mysig dag med bad i arena Skövde ihop med en annan familj. Signe var avvaktande först och tittade mest på allt spännande, men hon kom igång riktigt ordentligt innan vi åkte hem. Sen när vi ätit och var på väg hem dröjde det inte många minuter innan hon somnade. Vi avslutade dagen med en visit i vårt resesällskaps nya hem. Nu får vi kurera oss ett par dagar. Önskar er en fin start på veckan!
Kram Anna

3 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Åh ett objektiv skulle jag också vilja ha, men jag kan inget om sådant där så jag känner inte att jag hittar i den djungeln.. Hoppas det inte blir någon långdragen sjukdomstid!

Kram kram

Photo by Maria sa...

Kul med nytt objektiv =)

Krya på er nu..

Kram Mia

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa Anna!
oj vad kul med nytt objektiv... Inte alls lika trevligt med baciller. Ta hand om er och krya på er!
Susanne