tisdag 22 maj 2012

Sommarväska

Hej pinglor!
Nu var det längesen jag gjorde ett inlägg. Datorerna bråkar med mig, jag får inte in bilderna från kameran. Jag hade tänkt visa er lite bilder från ortens äng. Vi cyklade dit förra helgen. Istället får ni nöja er med min nyinköpta sommarväska från cream. Jag beställde den från nordljus. Jag beställde också klänningen jag ska ha på mig på lördag, då det är bröllop! :) klänningen visar jag en annan dag. Lyktan på bilden är från ib laursen, visst är den fin?
Kram Anna
Ps. Tusen tack för värmande ord i förra inlägget. Jag känner mig lite piggare. :)

2 kommentarer:

Fröken Lycklig sa...

Fin fin väska vännen! klänningen får ja se på lördag! får kika in på nordljus... kram på dig! ps. saknar dig!

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Ph va söt din lilla väska va... Lyktan va också fin kram sussie