måndag 11 februari 2008

Skänken i köket







Hej på er alla! Här kommer ett inlägg från en som känner sig som en urvriden disktrasa efter helgen! (kan det bero på att jag var ute och svängde mina lurviga i lördags?) Ja jag gör ett inlägg idag, sen ser ni nog inte så mycket mer av mig denna veckan, jag har nämligen tenta både lördag och måndag! (Kul när man har både alla hjärtans dag och ettårig förlovningsdag denna veckan), men å andra sidan så kan detta betyda att jag ägnar all tid på allt utom tentaläsning! Det är så det brukar vara! Men om jag fortsätter så så blir jag nog heltidsbloggare framöver, och inte syrra eller barnmorska som det var tänkt..




I helgen har jag (förutom varit ute på ladies night med peter siepen) mest tagit det lugnt. Var hos ett par kompisar i fredags och blev bjudna på tacos, mums! En promenad har det väl hunnits med också i det sköna vädret. Och i lördags innan festen började typ klockan fem så var det storstädning av vissa utvalda delar (toaletterna t.ex.) som stod på schemat! Att det kan finnas så mycket att städa på en toalett där man knappt får plats att vända sig om!


Ovan ser ni lite bilder från vår skänk i köket. Denna gröna tapet går väl an, men de hemska gula som hyresvärden inte ville tapetsera om när vi flyttade in börjar jag tröttna ganska mycket på. Och det är inte det enda jag har tröttnat på kan jag lova.. Jag vill ha ett eget place! Men min tid kommer väl den också, om jag har lite tålamod. Här har några av förra veckans loppisfynd hamnat. Som ni ser är den också fylld med andra diverse nödvändiga glas och porslin. Snacka om överbelamrad.. får nog ta en rensning i köket nästa gång! (Förra helgen var det förrådet som fick sig en genomgång). Ha en bra vecka! Kram /anna


Inga kommentarer: