torsdag 14 februari 2008

Årsdag







Imorgon, den 15 Februari 2008, har jag och min sambo varit förlovade i ett år. För ett år sedan imorgon hade vi smygit med oss champagne och ringar upp på toppen av en fjälltopp i Österrike. Mysigt blev det, och tur var väl det eftersom veckan för övrigt inte var den bästa i mitt liv. Det fanns nästan ingen snö alls, andra dagen blev jag jättesjuk i halsfluss (har haft ett antal sådana under min uppväxt men denna kom på andra plats av de värsta gångerna jag varit med om) och jag hade en hemtenta som skulle vara klar under veckan. Men på "vår" dag ändrades allt, jag hade mailat in min tenta, jag var såpass pigg att jag orkade följa med ut och roa mig på kvällen och nästa dag (den sista på veckan) var det strålande solsken! Så veckan blev trots vissa tråkigheter ganska bra till slut, och ett år har gått väldigt fort! Mina föräldrar och tre av mina fyra mindre syskon är på samma resa i år och de har hittills haft strålande sol och massor med snö varenda dag, inget sjukdomsfall än så länge och en förlovning till (Min bror och hans tjej försökte härma oss.. skojja bara, grattis till er!) men jag är inte bitter! Närå, det blev ingen Öserrike-resa för oss i år, men jag ska inte klaga. Vi kom hem från Västindien för några veckor sen! (Därav översta bilden)Underbart att bara vara, vi två i två veckor. Så detta inlägg skulle jag vilja tillägna min älskade C... Och till alla er andra därute som firar kärleken till varandra! Kram /Anna
Ps. Rosorna fick jag nu precis.. var tvungen att fota dem och ta med dem med...=)

Inga kommentarer: