tisdag 5 februari 2008

Bloggstart!

Hej!
Nu har jag hittat hit, tänkte bara kolla om det funkar. Jag kan bara börja med att säga att jag har varit helt galen de senaste veckorna! (Bra för det första intrycket av mig och min blogg, haha!) Var och tittade på ett hus i början på förra veckan, ett gammalt hus med kakelugnar, gamla trägolv, fint läge, lantligt kök på landet, kort sagt precis så som jag skulle vilja ha det och jag blev kär! Men tyvärr var det inte bara jag som tyckte så.. Sen dess har jag alltså inte kunnat släppa tanken på hus, och på att få kunna greja, inreda och göra som man vill! Så hittade jag hit och nu har det blivit ännu värre! Var på loppis idag och stillade mitt behov lite iallafall, köpte en gammal skolbänk (vad jag nu ska ha den nånstans), en vit jättesöt stol, gamla flaskor med porslinskapsyler (har en dille på gamla flaskor), åtta linneservetter, en gammal kökshandduk med monogram och två gamla strykjärn! Allt för endast 280 riksdaler! Bilder kommer senare. Jaja, nu ska jag försöka få det här att fungera, vi ses i vimlet! =) /anna

Inga kommentarer: