måndag 9 april 2012

Trehjuling

Hej!
Hoppas ni haft en trevlig påsk! Vi har haft det jättebra med god mat, härligt sällskap och gott godis! :)
Igår hade jag och min lilla familj en heldag. Vi började på överby i Trollhättan med lite shopping. Sen åkte vi till goda vänner och fikade. De bor på en bondgård och Signe fick titta på kor och kalvar. Jag tror att jag var den som var mest förtjust.. ;) så söta! Sen åkte vi förbi Signes kusiner och faddrar på hemvägen. När vi var på väg hem hade Signe tröttnat så jag fick sjunga barnvisor hela vägen hem. :) på kvällen låg vi i soffan och kollade på film, det har inte hänt på väääldigt länge, och jag klarade hela utan att somna.
Idag får ni se min fina trehjuling. Tycker den är helt underbar, ringklockan fungerar fortfarande. Jag undrar just vilka små barn som åkt på den?
Kram på er alla!
/Anna

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Nej men OOH vilken goding!! Vad vacker!!