torsdag 5 april 2012

Skafferi?

Hej!
Hoppas ni haft en bra vecka. Jag har jobbat en hel del, och sambon har varit på träningsläger och kom hem ikväll. I förra veckan var vi på Ikea. Vi fick nog bestämt oss hur vi ska ha det i köket. Båda två känner sig nöjda, och det är ju en fördel.. ;) men jag lurar fortfarande på skafferiet. Jag har varit helt inne på att använda en gammal dörr. Men den är bara 1.60-1.70 hög och jag funderar på om det verkligen blir bra. Så jag lade ner skafferiet, och så var det bra med det. Men idag måste jag visa er vad som står i vårt garage.. Dörrar och fönster till en gammal glasveranda. Den är tänkt att användas just till det ändamålet, men som ni ser är det 2 par dörrar. ;) kanske skulle vi använda dem till skafferi? Nej nu måste jag nog mäta lite och kolla om det går..
Kram Anna

4 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej Anna!
Hur gick det, kommer dörrarna att passa i köket? De såg jätte fina ut. Det är inte dumt med ett skafferi, jag har ett i mitt kök och det slukar mycket.
Önskar dig och din familj en fin påskhelg!
Kram Raina

Grodmamman sa...

Tror att du ångrar dig om du varit så inne på ett skafferi och sedan inte får det. Fungerade det med dörrarna? Hoppas att du hittar en lösning.
Kram

Dagdrömmar och verklighet sa...

"Anna har allt!" Ja den har man ju hört förr.. =) Du får mäta en extra gång!! Skafferi är alltid fint OCH praktiskt (tänker jag mig i alla fall..). Vill du väldigt gärna ha pardörrar till skafferiet? Annars kanske du kan hitta en enkeldörr, det tar ju inte lika stor plats om det är det som saknas..

Hoppas vi ses ikväll. Kram

Rockstjärnan! sa...

Vilka härliga dörrar! Ser fram emot att se resultatet sen.

Ha en fortsatt skön helg!