lördag 10 mars 2012

Annas skatter

for sale!


Hej!
Nu rensar jag ur lite saker här hemma. Tänkte sälja dem HÄR. Om det är något ni är intresserade av; maila annasskattkammare@hotmail.com
Sidan kommer att uppdateras efter hand.
Jag är fortfarande inte bra. Därför fick vi ställa in Signes barnkalas idag. Ikväll är vi bjudna till C:s bror som fyller 25 år idag, men C får nog gå själv. Usch vilken seg influensa(?) man skulle åka på.. inget kul alls.
Önskar er en trevlig helg!
Kram Anna
PS. Jag ser att jag fått några nya följare; välkomna hit!
En önskan från min sida; ni får gärna skriva om det är något speciellt ni vill att jag ska visa. Jag har lite brist i blogglagret för tillfället.. ;) Och som jag skrivit tidigare, min dator fungerar inte att blogga från just nu, så mobilen får fungera som nödlösning. Det blir inga bra bilder, jag vet, och lite halvtråkiga inlägg, men håll ut, det kommer.. Idag har jag lånat sambons jobbdator när han är och spelar match.. hihi, när katten är borta..
Kram /Anna

Inga kommentarer: