fredag 3 februari 2012

Platsbyte..

..i bregottfabriken.. :)
Lampan fick flytta ut i hallen på det svarta bordet. Den här hörnan blev lite rustik, och det gillar ju jag.. Jag tycker verkligen om det lite ruffiga i kontrast till det vita och skira. Var tvungen att ta en bild på spegelbilden också.
Jag har haft fullt upp i veckan. Jag åkte och jobbade trots att jag var krasslig. När jag kom dit gick det magsjuka på avdelningen. Blä. Det vill man ju inte ha, och om ni visste så smittsam den bakterien är.. Det är så lätt att det sprids och handhygienen är a och o. Peppar peppar har jag klarat mig. Nu ska jag göra helgen. C har varit hemma med signe och det har gått så bra så. Men det var lite ovant att vara borta från henne. Hon sov när jag kom hem på kvällen och när jag åkte på morgonen.
Önskar er en trevlig helg!
Kram Anna

Inga kommentarer: