söndag 8 juni 2008

I´m alive..

Nu har det blivit ett sånt där hemskt långt blogg-uppehåll igen! Jag har 60 nya inlägg på bloggkoll från er att läsa.. och har knappt hunnit titta åt datorn på hela veckan. Jag har istället jobbat och varit ute i det vackra vädret och solat och badat! Härligt!

I fredags åkte vi ett gäng till Smögen/Kungshamn och gick på bryggan, åt gott, badade och solade hela dan! Jag var helt slut på kvällen eftersom jag jobbat ganska mycket de sista veckorna. Igår och inatt fick vi passa en liten go hundvalp på 12 veckor.. Hon fick åka med oss till Ljungskile och bada och sola. Sen köpte vi med oss räkor och baguetter hem jag o sambon, och satt o myste i värmen igår kväll med ett glas kallt vitt vin! Idag har vi varit på Gaddesanda, som är en fin sandstrand utanför Vänersborg. Så härligt med sol och värme, och så varmt i vattnet redan i början av Juni!

Som ni förstår så blev det inte Göteborg denna gången, jag och sambon kom överens om att det var för varmt för att gå i en storstad.. jag tror att jag ska åka en sväng själv i början på veckan, så får man handla ifred, hur mycket man vill! hehe..
Får jag presentera den lilla valpen Diva!
Min sambo funderar på att skaffa hund så småningom, eftersom han är jägare. Jag kan ju säga att jag fick mersmak efter igår, gud vad mysiga de är!
Busa med C är jättekul!
Idag blev det bara lite valp-bilder i brist på annat, men jag är snart tillbaka med tapetval och annat.
Hoppas ni alla haft en trevlig helg! Kramar /Anna

5 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh vad underbart ni verkar ha haft !
Bra att låna valp på prov , jag blir oxå så sugen på en ny hund ibland , fast samtidigt är deen sån frihet att vara utan . Svårt !!
Ha det gott i värmen !
Kram/Lotta

MiaMaria sa...

Hej Anna!

Vilken härlig helg ni haft!

Och vilken söt liten hund. Härligt att få träna lite ifall ni köper hund så småningom.

HA´nu det så gott och njut av solens strålar!
MiaMaria

My Lovely Things sa...

hej anna!!

vad härligt medledighet för dig ..när du jobbat så hårt...
det låter ju som du har haft det kanon mysigt med sambon och lilla vovvsen i helgen...

underbara ställen du vart på..Ja ljungkile..där bor min morbror med famijl i sommarstuga..där har jag vart och hälsat på..jätte mysigt där med alla öar man ser vid havet..
ha det så gott..
kram anna

Spets och snor sa...

Tack Anna för en SNÄLL kommentar! Man blir lite ledsen för de syrliga rackarna trots att man vet att man inte kan gläjda alla. kram Helena

Lilla Blanka sa...

Åh vilken go valp! Jag skulle så gärna vilja ha en hund och dottern tjatar såå..men det går inte när vi jobbar båda två samma tider *snyft*

Ha en jättefin dag!
Mia