torsdag 9 januari 2014

Kvällsbestyr


Hej! 
Här sitter signes julklapp och blir serverad lite gröt. En maxistor kanin har tillkommit i familjen. Dålig kvälls-mobil-bild, jag vet, men jag hade inte riktigt tid att fota idag. Vi har varit lediga jag och Signe, men tiden försvann fort ändå. Förmiddagen bestod av memory, lek och lite samtal som skulle ringas. På eftermiddagen har jag varit hos sjukgymnasten och fått bekräftat att det är fogarna som orsakar min smärta i höften. Fick lite övningar och råd att använda bälte. Just nu snöar det utanför fönstret, tror ni jag är glad för det!? Har längtat efter kyla och lite snö så jag njuter. Hoppas det får ligga kvar bara. 
Kram Anna 

2 kommentarer:

Fröken Lycklig sa...

Å vad fin den är! Blev Signe lika glad som mamma för
Den fina kaninen? De är ju så fina så man
Blir alldeles kär! Gött med en bekräftelse med
Fogarna men tänk att tiden rullar fort ni det sista!
Kramis

Hem och Lycka sa...

Oaj, foglossning är inte roligt, det fick jag också med Filippa.. Rar kanin, Maileg är ju underbara!

Om toaletten så la vi in en plastmatta faktiskt, det blir nog klinkers där om några år men så blev det nu :-)

kram Mia