fredag 21 september 2012

Sovrum

Hej!
Idag visar jag lite från vårt sovrum. Vi köpte nytt överkast på Ikea sist. Anledningen till det är att jag gjorde ett tappert försök att bleka vårt förra (mörkgrå) till en ljust dimgrå. Det blev grönt. Med lite ljusgröna fläckar på. Så pratar vi inte mer om det. :) Men vitt är ju alltid vitt, så detta blir nog ännu bättre.

 Överkast Ikea, Säng; EM-möbler för flera år sedan, Kista; loppisfynd, Stege; Inflyttningspresent från svärmor köpt på Harmoni i Vedum, Klänning; Cream.


Sänggaveln ska bytas ut mot en gammal dörr. Den står i garaget som alla andra projekt. Jag köpte ben till sängarna för över ett år sedan så allt är i stort sett klart att skruvas upp, men ni vet hur det är. Just nu är jag inne i en ännu mer ljus period, jag vill måla trägolven på övervåningen ljust grå. Visst förstår jag att det kanske inte är prio ett, vi ska ju få färdigt kök, renovera hallen och kanske den lilla toaletten.. men om vi ändå ska byta säng... jag menar, hur lång tid kan det ta att måla ett sovrumsgolv? Inte mer än ett par timmar och en helg väl? ;)

Kram /Anna

Inga kommentarer: