söndag 6 februari 2011

Råd tack!

Hej!
Jag har länge funderat på att måla taket vitt på ovanvåningen. Jag tycker att det är så mörkt däruppe. Nu skulle jag vilja höra vad ni tycker!? Teglet på öppna spisen ska iallafall få bli vitt. Det är så mycket jag vill göra och sambon tycker att jag ser alla saker samtidigt istället för att fokusera på en sak i taget.. kan nog ligga något i det.. ;)


De här bilderna på ovanvåningen får bli mitt bidrag till söndagsbilden på fabriken idag. Kika gärna in och se de andra bidragen.
Kram /Anna

7 kommentarer:

Bettys beundran sa...

Tittar in en stund hos dig. Klart att du ska måla taket vitt. Jag gillar ditt trappräcke, det lilla man ser på bilden.

Kayo sa...

Måla absolut taket och teglet vitt!

Det räcker med dem spännande brytningarna på taket. Det träfärgade i detta fall tyngar bara ner.

Domus Dulcis Domus sa...

Det är klart att taket blir supersnyggt vitt! Meeen jag tycker nog att du skall lyssna lite på din käre sambo också. =) Ni har ju mycket annat framför er och det är ju ett projekt att få det klart. Tänk bara på alla skarvar som kommer synas om ni inte gör ett noggrannt jobb.... fråga P.

Ta hand om dig och vila upp dig nu istället. ;)
Kram Ulrika

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det där om att vilja göra allt samtidigt känner jag igen :)) Självklart ska ni måla, vi har målat alla våra furutak i en ljust grå nyans och vi är supernöjda med resultatet! Det tråkiga är ju att man måste kvistlacka innan man målar och det är ju sååå tråkigt...

Ha det så fint!

Kram Jenny

Unknown sa...

VItt tak röstar jag på. En sak i taget.....det gillar inte jag heller hihi.

Inte långt kvar nu:)

Kram Anna

Grodmamman sa...

Klart att taket skulle bli finare i vitt!:) Men du, lugna dig lite nu och vila upp dig inför vad som komma skall istället!:)
Kramar

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja måla taket... Vi hade trätak i vår hus innan men som tur målade vi det. Är såå nöjd...
Kraam
Sanne