måndag 28 februari 2011

Lite tålamod...

...får ni ha med mig just nu, då jag bara är insnöad på bebis, amning och nya livet! Snart har jag nog kommit in i alla rutiner så jag hinner med att pynta och fixa..

Idag får ni se den bäddade vaggan. Det fina gamla täcket är från Christofers mammas släkt, passar superfint ihop med det gamla spetslakanet min mamma hade när hon var liten! Signe sover så gott här.. men det är såklart ännu goare att sova bredvid mamma och pappa..


Vi var på återbesök i lördags eftersom vi gick hem tidigare från BB, lillskruttan hade gått upp 170 g på två dagar och är över sin födelsevikt, så hon är så duktig!

Nu ska jag ge henne mat, sen ska jag försöka hinna in till er bloggare, jag börjar få lite inredningsabstinens ändå! ;)
Kram /Anna

8 kommentarer:

Korkeksmumma sa...

Jättefin vagga...jag förstår att hon sover mysigt där i...fast mysigast mellan er! ;)

Kram J

Grodmamman sa...

Va!?! Menar du att du inte hinner med bloggandet just nu? Fattar inte alls vad du pratar om, man har ju all tid i världen när man är nybliven mamma!;) Njut du av Signe, bloggarna finns kvar och din också.
Mysig vagga ni har. Våra barn har sovit mycket mellan oss och dottern kommer fortfarande in ibland på nätterna. Inte lika mysigt med en 130 cm lång tjej som far runt som en propeller och pratar i sömnen, som det är med en liten bebis!;)
Kram

Photo by Maria sa...

Så söt vagga med den fina bäddningen..

Ta det lugnt och njut av bebistiden..

Kram Mia

Tes sa...

Åh, vad roligt att hon har gått upp ist för gått ner! Bra jobbat och en klapp på axeln till dig! Super fin lite vagga! Hur kan man inte sova skönt där?! ;-)

Ann-Catrin sa...

OHH Anna!.. jag menar mamma Anna!

STORT GRATTIS till lilla Signe!

Underbar hon är..
så glad jag är för er skull att hon äntligen är hos er!

Njut nu i fulla drag!

Många kramar
Ann-Catrin

Anonym sa...

Jätte fin vagga! Roligt med täcke och lakan som gått i arv.
Kram Marita i Björkhagen

Jenny sa...

Hej Anna!
Men åh har ni blivit föräldrar nu, stort grattis!! Vad ljuvligt söt hon är lilla Signe (jättefint namn!)
Vad mysigt att sova i den vackra vaggan!

Sköt om er nu!

Kraam Jenny

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa Annavännen,
mamma Anna menar jag!
Stort och varmt grattis till er helt ljuvliga lilla tös. Välkommen Signe!

Klart hon sover bra i den där fina vaggan.
Kram till er hela familjen!
Susanne