onsdag 24 september 2014

Små detaljer i en liten köksvrå. :)

Hej!
Hoppas ni har det bra! Här har vi haft besök av fina mammor och barn på förmiddagen. Mysigt att umgås med andra föräldralediga. =) Igår kväll var jag på Pomp de lux party- ojojoj så mycket fint det finns till de små! Det blev allt köpt en hel del, bl.a. lite finkläder till höstens kalas och kanske jul samt lite vardagskläder och en ute-fleece till S. Dessutom svängde jag in på Kappahl en sväng i helgen när jag och Malin var på vår lilla runda, och råkade köpa en del där med, så nu är det nog köpstopp för min del, hrrmm..
 
Idag visar jag vår hängare i köket, där vi har förkläden och handdukar. Nu hänger även en lykta där, det är så mysigt att tända ljus när det är småruggigt ute. Det fina gamla förklädet är inköpt på loppis. Kanske skulle brodera namnet på framsidan, då blir det nästan lite Alva i Madicken över det hela, det skulle ju passa bra eftersom jag älskar de filmerna. ;) Älskar även deras fina hus, och tittar på miljöerna och på inredningen ibland när S vill se på "bandicken", hihi. Det är lite den känslan jag vill åt när jag inreder mitt hem. Och det är ju de små detaljerna som gör det, som t.ex. ett gammalt förkläde, handdukar med broderier och fint porslin.
 




Önskar er en fin dag!
Kram Anna

3 kommentarer:

Anneli sa...

Mysigt.
Gillar både förklädet och den fina hängaren.
Madickens hus är allt en riktig dröm.............

ha det fint,
kram Anneli

Anna sa...

Älskar också att få vara inne och tända ljus nu i september , sommaren 2014 var fantastisk men nu är den slut och vi får istället njuta av hösten . Mysigt med mamma/barn träff , minns det som igår fast mina snart är vuxna nu ! Kram Anna

Sandra sa...

Vilken mysig hängare :)