söndag 9 juni 2013

Paris

Bonjour!
 
I måndags åkte jag och min nyblivne make på honeymoon till Paris i några dagar. Vi har haft det helt fantastiskt! Toppen väder, strosat gator upp och ner och bara varit. För att inte tala om all god mat och dryck vi avnjutit. Jag som har varit i Paris förut och sett de flesta sevärdigheter imponerades stort av showen på Lido, och att få sitta och dricka en flaska champagne med min man, det är inte var dag man gör det! Jag såg också fram emot shoppingen samt att få strosa i stan, och det var precis vad vi gjorde. Här kommer lite blandade pics från vår resa, nu ska jag slå mig ner i soffan, vi var nämligen bara hemma och vände i fredags innan vi åkte till kusten igår.
 


 








Önskar er en fin start på veckan!
Kram Anna

1 kommentar:

Fröken Lycklig sa...

Å ser helt ljuvligt ut med mycket love is in the Air!!
Hoppas ni njutit av varandra! Back to vardagen med en liten livlig S kan ja tro!
Hoppas vi ses snart! Stor Kram