måndag 5 december 2011

Pysselhörna



Hej!

Hoppas ni haft en skön helg. Jag var sjuk i torsdags, men kände mig bättre redan på fredagen. C var hemma och vi hade en arbetsdag.. ;) Massor fick vi gjort, mest ute. På kvällen var vi bjudna på lite julinspirerad kväll hos ett par i föräldragruppen, mycket trevligt. På Lördagen var C och jagade på förmiddagen medan jag städade hemma. Klockan 14 var det dags för 1-årskalas, klockan 18 var det dags för 50-årskalas och kl 21.30 styrde vi kosan mot konserthuset för att se Timbuktu. En fars-dag-present till sambon från mig och Signe. Igår var jag mest inne med en liten trött och mammig dotter medan C gjorde klart ute-delen på hundgården till Frasse. Behöver jag säga att jag var trött igår kväll?


Jag vet inte om jag visat min lilla pysselhörna i rummet bredvid Signe. Dock har jag insett att jag nästan aldrig kan sitta här och pyssla eftersom det stör lilla snuttan när hon sover.. jag får nog tänka om.. ;)

Nu ska jag snart på lite mamma-träff med promenad och fika. Önskar er en trevlig dag!

Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jisses vilken hektisk helg ni har haft.. Men ibland hopar det sig ju..

En pyssel/kontorshörna vill jag med ha men finns ingen plats här hemma förrän ett par av ungdomarna flyttar.. Men DÅ vet jag hur jag skall ha det, finns planer ;)

Ha en fin dag..

Kram Mia