söndag 13 mars 2011

Söndagsbilder

på förra söndagens utflykt till kusten!



Hej!
Mina föräldrar har en stuga på kusten som de håller på och renoverar. Den här vintern har både kök och toalett förvandlats och en vägg har rivits för att öppna upp köket till en fin glasveranda.. Och det är bara en bråkdel av allt arbete som gjorts av snickare under vintern, och ännu mer ska det bli. Jag lovar att visa er till våren/sommaren när det förhoppningsvis är klart. Eftersom min sambo är i VVS-branschen får han ställa upp när det kommer till rörarbetet. Förra söndagen åkte han ihop med båda våra fäder för att få klart toalett och kök. Jag, Signe och mamma åkte ut i egen bil för att njuta lite av det fina vädret.. Dessutom njöt vi av en underbar lunch allihop. Signes första utflykt gick så bra så. =) Jag kunde inte låt bli att fota lite, så det får bli dagens söndagsbild till Fabriken. Kika dit om du vill inspireras..
Kram /Anna

11 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vilka underbara bilder, blev nästan lurad att det var sommarbilder hihi om det inte varit för isflaken längs med kanten. Härligt med en liten utflykt, vilken kuststad har de stugan i?
Ha de gott
Kram Marie

Så Vitt Jag Vet sa...

Helt underbara bilder du visar... I Finland har inte så här vackra små hamnorter...
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Kamomilla sa...

Vilket ställe!

Designe sa...

Underbara bilder! HÄrligt med en utflykt! Jag har inte riktigt hängt med känner jag...hade missat att du hunnit få bebis! Grattis!..och jag måste säga att jag känner mig lite hedrad! :)..med tanke på namnet alltså! :) Ha det så bra! Kram

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilka härliga bilder från kusten, det låter trevligt med er utflykt till stugan! (bra arbetsfördelning att låta gubbarna jobba;))

Ha det gott!

Kraam Jenny

Helen sa...

Vackra bilder, tycker att jag känner igen mig men man luras lätt av vinterlandskapet:) är det Grundsund?

Vintage House sa...

Hej
Härliga bilder ocj ska bli kul att se stugan
Skönt att allt gick bra ,,
ha en fin fin kväll
kram
sandra

Marie sa...

Hej Anna!

Jag fick riktiga sommarkänslor av kustbilderna, fast det klart, det ser ju lite kallt ut, hihi. Härligt med utflykt!

Kram Marie

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Ser att du håller på att inreda ert hem :-)
Du får gärna titta in i min webbutik. Kanske hittar du något där som kan passa: www.pitebyggnadsvard.se och klicka vidare till webbutik.

Lycka till!

Vårhälsningar Erica Pite Byggnadsvård

Ann-Catrin sa...

Hej mamma Anna!

kikar bara in och önskar dig en fin helg med de dina
kram
Ann-Catrin

Tidsmästarinnan sa...

Hej goa du!
nu längtar jag till Västkusten!! Har aldrig varit i Bohuslän i mars faktiskt, det ser jättefint ut.

Och lilla tjoffan din, vad mysigt det låter... kram till dig och hela familjen! Vi hörs :-)
Susanne