tisdag 21 september 2010

Vackra miljöer och detaljer...

...från Val de Mossa på Mallorca får bli dagens bilder. Jag ser att många är medlemmar i Inspirationsfabriken, det tänkte jag också bli. Och dagens tema där var att visa sitt bästa loppisfynd.. Men eftersom jag inte är medlem än så tänkte jag visa flera av mina favoriter både auktion och loppisfynd i inläggen framöver. Men idag som sagt; blir det Val de Mossa!

Gammalt munk-kloster.

Mysig gränd

Olivträd. Det här var nog hälften så litet mot andra vi såg på vägen.. Oj oj oj, att de verkligen kan bli så stora!

Liknande skyltar i Sverige tack!


Vilken eldragning va!? Vacker lampa också.. =)

Japp, skulle mycket väl kunna tänka mig att bo minst halva året i en sådan här by. Bara det finns några loppisar för det såg jag inga.. ;)
Tusen tack för alla kommentarer jag får! Ni är för goa!
Kram /Anna

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Anna!
Kul att du tänker hänga på, det är faktiskt riktigt roligt och inte någon belastning. Härliga Mallorca så många fina bilder. Nästa år så åker vi dit, ser fram emot det!
Kramis Anna

Grodmamman sa...

Vad mysigt det ser ut! Liknade Rhodos gamla stad lite, kommer bilder från det senare på bloggen!;)
Kram

Betty sa...

Vilka härliga bilder. Mallis är verkligen vackert o byggnadernas stenar har så underbara färger.

Kram på dig ! Betty

STENLYCKA sa...

Ja det skulle vara häftigt om de hade sådana skyltar där du bor. Det skulle jag gilla att titta på när jag åker igenom.
Kram Raina

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka fina bilder !!!
I love Mallorca !!
Kraam/Lotta

Ann-Catrin sa...

Underbara bilder Anna.. ja du nuu närmar vi oss den mörka kalla årstiden.. usch.. den är alldeles för lång...
skulle nog oxå kunna tänka mig varmare breddgrader ett par månader när det är som kallast


trevlig helg och stor kram
A-C

Tidsmästarinnan sa...

Vad härligt att se, där har jag också varit... nu längtar man ju tillbaka :-)
när du visar så fina bilder.

Kram på dig vännen!
Susanne

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysiga bilder - underbara miljöer!

Kram från Australien♥

Anna sa...

hej ! undrar vart du hittar alla dina loppisfynd.