fredag 26 februari 2010

Ölbacken är framme inför helgen! ;)

Hej!
Fredag igen! och jag har varit ledig idag. Så skönt! ;) Imorgon ska jag jobba. Tydligen ska det bli snöoväder igen, men jag hoppas att de har fel.. Det är oro nog för att ge sig ut på vägarna nu när det varit tö idag.
Tänkte visa ölbacken jag tänkte njuta av ikväll.. ;) Nej nu är det inte ett flak öl som ska avnjutas utan min gamla ölback från lustfyllt. Den har fått lite ditt och datt i sig.. Fin att titta på men också bra som förvaring åt diverse köksprylar! =) Jag har ställt ett par ljus i som får lysa på kvällarna när vi är i köket. Den gula tapeten ska vi snart ta tag i- jag vill knappt titta på den.. ;) Tänk om man kunde vinna på lotto så vi hade råd med en köksrenovering nu fast jag är student. Köket är mitt favvo- inredningsställe.. har haft drömmar om ett lantkök väldigt länge nu.. med vedspis, skafferi, porslinsho och fönster som rumsavdelare.. vi får se när det kan bli verklighet. Man får göra vad man kan för att göra det mysigt tills den dagen kommer..




Önskar er en trevlig helg!
Kram /Anna

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vi har bott i vårt hus i snart 10 år och först nu ska vi totalrenovera köket. Man kommer ganska långt med lite färg, nya bänkskivor och nya knoppar/handtag!:) Kan tänka mig att det skulle göra mycket bara ni fick ommålat i köket!
Kram

Kamomilla sa...

Underbar gamal ölback, me like!!! perfekt till vad som helst! :)

Marie sa...

Den där backen är helt underbar Anna!!!! Måste åka till Lustfyllt snart, var jättelängesen jag var där, jag längtar!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Photo by Maria sa...

Så fin back..
Tapeten får mig lite nostalgisk..Min dotter hade just en sådan tapet på sitt rum när hon var liten, idag är hon 16 år..

Ha en bra lördag..

Kram Mia

Love and be proud sa...

Så snyggt o förträfflig idé! :)

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ölbacken var helt underbar!!! Även utan biran =)

Du ska få se Anna som du studerar kommer du med all sannolikhet att ha råd med ditt drömkök. Ja bara vänta och se =)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Anita

tre nyanser av vitt sa...

Super duper fint!
Kram Marie

IKT i min vardag sa...

Åh en sån fin ölback! (och mycket trevligare innehåll än den är tänkt för ;))

Kram Linda

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Den ölbacken kan du skicka till mej sen när du ledsnat !
Wow vilken fin och så fint du pyntat den !
Nej man måste nog var mångmiljonär för att få allt gjort hemma som man vill ,och ha råd att hyra in folk som gör det åt en med så det går fort , eller hur !
Ha en fin vecka nu !
Kraam/Lotta