tisdag 13 maj 2014

Bara en bild..

 
...från vårt vår-kök i vardags-skrud. Den här vaxduken köpte jag HÄR förra året. Turkos och rosa var mina färg-cravings då och det är detsamma iår. Mina nedklipptna pelargoner står på rad i fönstret, där har jag dessutom försökt sätta några sticklingar, men det verkar inte som om alla vill vara med. Jag får väl vara glad om jag lyckas med en första gången. ;)

Den här veckan består av målning av alla projekt här hemma, BVC-besök, MVC-besök, Dop-förberedselser och en massa däremellan. Kikar in lite när jag hinner. Det är körigt att vara mamma-ledig! :)

Kram /Anna

2 kommentarer:

Fröken Lycklig sa...

Fint vännen!
Körigt att vara mamma ledig det kan man säga,
Kul med målar projekt! Ha en skön vecka! Kram

Hem och Lycka sa...

Å, visst är den fin, ångrar att jag inte unnade mig en själv ;-)

Ditt kök är såå fint!

kram Mia