onsdag 13 februari 2013

Livstecken

Hej!
Usch vilken vecka vi har haft, både jag och Christofer blev liggande i magsjuka efter att Signe blev dålig. Christofer var uppe i Åre med jobbet när han blev sjuk. Jag själv fick skaffa barnvakt och ligga hemma själv hela helgen. Nu är vi på benen igen och hoppas på bättre tider! Idag ska jag jobba kväll. Skönt att komma ut och träffa lite folk, har inte varit hemifrån på en vecka. :) nu ska jag lämna s på förskolan, sen ska jag luncha med mamma innan jobbet. Ville bara skicka en hälsning till er alla rara!
En glimt av hyllan i köket får ni se idag.
Hoppas ni har en fin dag!
Kram Anna

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fy sjutton för magsjuka!:(
Kram

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig min goa bloggvän på Alla Hjärtans Dag!
Önskar att din dag blir fylld av kärlek, värme och skratt!
Raina

Sandra sa...

Åh vilken fin ägghållare! Är den i porslin? Finns den att köpa eller har du hittat second hand? :)