torsdag 23 augusti 2012

Inskolning och namnsdag

Hej!
Den här veckan skolas Signe in på förskolan. Idag lämnade jag henne själv i några timmar. Medan hon var där passade jag på att börja organisera och rensa i våra garderober. Förstår inte vad takfärg, spacklar och skruvar har för nytta där.. :) det har samlat på sig efter att sambon renoverat rummen på övervåningen och då jag rensat ur en massa blev det ett helt lass som bars ut till garaget där det hör hemma. Jag hämtade lillan vid tre och det hade gått jättebra! Inget ledsen, sovit och ätit bra. Dessutom har hon namnsdag idag min lilla goding så jag tog med henne och köpte en present. En vagga till lill-kanin blev det. :)
Önskar er en trevlig kväll!
Kram Anna

Ps. Jag har nu instagram och heter annasskattkammare. Har inte lärt mig allt än men det ska jag väl snart klura ut!

1 kommentar:

Fröken Lycklig sa...

Ååå vilken fin namnsdags pressent! Grattis till lilla fröken så här i efterhand! Tack för sist! Mysigt som alltid! Kram