torsdag 11 november 2010

När ute blir inne

Hej!
Nu är jag utvilad efter ett mastodontdygn tisdag till igår. Jag åkte redan vid tolv på tisdagen eftersom vi hade en VFU-träff på sjukhuset. Resan dit var en prövning, men det gick. Oj vad det yrde och inte var det skottat någonstans. Men jag kom fram. Efter träffen skulle jag jobba kvällen och kom till avdelningen. Min handledare hade blivit fast på vägen och kunde inte komma. Som tur var jobbade min kära fadder den kvällen och jag fick gå med henne. Jag skulle sovit i en övernattningslägenhet men eftersom hon skulle göra dagen igår så fick jag sova hos henne, så åkte vi ihop. tyvärr sov jag knappt en blund, så dagen igår var ganska tung, men efter att ha sovit 11 timmar så är jag ganska pigg igen.. =) Nu ska jag plugga inför uppgifter och en stor tenta nästa vecka. Jag var bara tvungen att visa er den möbel som mer fått komma in från trädgården, en träsoffa. Den hamnade framför det stora fönstret i matsalen. Har nog aldrig sett ett så stort fönster, min dröm är att det försvinner och vi bygger en fin glasveranda på baksidan.


Lite svårt att fota bra i motljus men ni ser illafall vart den står, soffan.. =)
Ha det gott!
Kram /Anna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Lät som ett riktigt hårt dygn. Så mycket snö, inte klokt. Det är typiskt att man måste ut och köra just då. Ja lådan köpte jag, kunde inte glömma den:)
Du gjorde helt rätt att ta in soffan, så fint. Ja det är ett stort fönster, är det verkligen det största du har sett:))
Jag röstar på en glasveranda!

ps har inte hört att Lustfyllt ska öppna. Vi får hitta på något annat...

Kram Anna

Kamomilla sa...

Oj vilken soffa! Den är jättefin!

Tidsmästarinnan sa...

Hej vännen,
jaa, vad fint det är! Jag gillar såna soffor jättemycket, ute förstås, och inne, supercoolt!
Lycka till med tentan och ta hand om dig!
Kram
Susanne