onsdag 24 november 2010

Lite smått och gott

...samlade i en liten hörna

Gungstolen är arvegods, bordet har jag fått från mitt förra jobb, det stod och skräpade på en djuravdelning. Kudde från H&M.

Fönstret har jag köpt i en antikaffär, Sifonen är köpt på Lustfyllt, Ljusstaken är ett kärt loppisfynd

Madonnan är köpt på Atmosphere, bibeln är loppisfynd, urtavlorna har jag köpt av Sandra, trådrullen är en vinst från Marie, ljuslyktorna och korten kommer jag inte ihåg vart jag köpt dem.. ;)

Urtavlorna är det senaste inköpet- åhh vad jag gillar dem..

Hej!
Idag visar jag en liten hörna i vardagsrummet jag plockade ihop för ett tag sen.. Det dröjer mellan inläggen här, är ledsen men det är fullt upp just nu. Har missat de senaste inläggen hos fabriken, jag får ta igen det när jag hinner.. Snön yr och jag börjar få riktig julkänsla! Jag gillar snö, trots att det blir lite bökigt ute på vägarna.. På fredag är jag ledig och då ska adventsstjärnor och lite pynt få komma upp. Imorgon blir det förhoppningsvis en tur till Ullared om vädret tillåter. Jag och en kompis ska åka. Vi var även där i våras när hon var i vecka 38. Nu är lilla Jonna med och jag är i vecka 28.. Undrar hur det är nästa gång vi åker? ;)

I badrummet har vi nu vatten och det är bara tvättställ och lite inredning som fattas! =) Duschväggar ska vi vänta med tills allt kommit på plats. Eftersom duschen hamnar i hörnet med snedtak så kan vi inte använda dem vi hade tänkt och det är lättare att se hur trångt det blir när tvättstället är på plats. Men i helgen kanske ni kan få se lite bilder därifrån.

Ha det gott!
Kram /Anna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fina saker i hörnan! Lycka till i Ullared men kör försiktigt, ni har dyrbar last.

Jag mailar dig under dagen.

Kram Anna

Kamomilla sa...

Åh såna skatter du har!
Ha det gott, ta hand om dig!

Tidsmästarinnan sa...

Hej vännen,
Sifonen... och urtavlorna... och en massa annat fint :-)
Ska du fara till Ullared? Vad kul! Jag var där i helgen men har inte fotograferat några av fynden ännu, ska försöka imorgon :-)
Ha det så roligt!
Kram
Susanne

Mariah sa...

Vilken mysig hörna Anna! Å Ullared va roligt,kom ni iväg mån tro?? Vecka 28 !! Va underbart =) Tänk vad tiden går ! Njut av varje dag !
Kram i snöyran!
Mariah