torsdag 29 januari 2015

Sol!



Nu i eftermiddag när solen visar sig en liten stund fick jag lust att fota, det känns inte som man sett ljuset på flera dagar! 

Var på Ikea en sväng igår och handlade på mig några lökväxter (ja inte bara det såklart), så nu är det lite vårkänsla inne. Ute är det långt ifrån, men vi går åt rätt håll, har ni märkt hur mycket ljusare det blivit redan!? Jag har inte bråttom till vår och värme, jag tycker om vinter och kyla, men ljuset är efterlängtat. 

Igår på min lilla spontantripp till det stora varuhuset, lyckades jag råka ut för en liten incident som blev en skada på vår bil, samt en annan bil. I måndags ramlade Signe och fick tandskador, så det har varit en vecka i försäkringsbolagens tecken kan man säga! Tråkigt när det händer, men man får tänka att det kunde varit mycket värre.. 

Kram till er! 
Anna 

PS. Tusen tack för fina kommentarer om vår veranda! 

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Ja visst är det härligt att det är ljusare nu! Har också köpt blommor på ikea och fått lite vårkänsla här hemma:)

Trevlig helg!

Kram Pernilla