onsdag 10 april 2013

Målat lite

Hej!
Vilken dålig bloggare jag är just nu, jag får skylla på jobb, hemmafix och bröllopsplanering! Nu börjar det sistnämnda närma sig och det upptar mina tankar ganska mycket. När jag inte oroar mig för bröllopsdetaljer funderar jag över allt jag vill göra här hemma. ;)
Idag bjuder jag på en snabb mobilbild på mitt fina linneskåp. Som ni ser har jag målat korgen vit. Jag blev nöjd. :)
Imorgon är förskolan stängd och jag ska passa på att umgås med Signe samt andra mammor och barn.
Kram Anna

4 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Förstår om du har tankarna någon annanstans än bloggen ;) spännande med bröllop! Vi finns här så känn ingen stress över bloggen.
Kram Marie

Anneli sa...

Hejsan Anna.

Kul med ditt besök hos oss i Lördags!
Passade ditt köp?

Vad roligt med bröllop, när blir det?

Ha det gott,
Kram Anneli

Marie sa...

Så spännande med ert bröllop, förstår om du har tankarna där istället för på bloggen.

Kram Kram
Marie

Fröken Lycklig sa...

Med sin rätt är tankarna på något annat nu!! fint med korgen! kramis