tisdag 9 oktober 2012

Uppvaktad

Hej!
Tusen tack för alla grattis!
Jag blev så uppvaktad igår ska ni veta, jag är alldeles rörd. Fina blommor och massor med presenter. Jag hade nästan undanbett mig uppvaktning och ville helst åka bort. Men eftersom sambon har älgjakt denna veckan kunde vi inte åka just nu. Jag ville inte ha något kalas (sambon fyller också 30 och vi ska ha kalas ihop senare) utan ville bara ha en mysig kväll ihop med min lilla familj. Men mina föräldrar ville gärna komma så det fick bli ett litet kalas iallafall. Och vet ni vad de skämde bort mig; jag har fått ett nytt objektiv till kameran, pengar, en klocka, träningsskor, smycken och blommor! Av älsklingen fick jag en hemlig resa, spännande! Det är alldeles för mycket!
Nu ska jag iväg på jobb (bredvidgång).
Idag får ni se matsalen igen, ser ni att kristallkronan hamnat här? Blev bättre tycker jag. De fina blommorna på bordet är från min syster.
Kram Anna

1 kommentar:

millandante sa...

Hittar hit lagom till att få säga grattis till dina 30 år!! Fin blogg du har, förra tårtbilden är underbar! Fint hem, här inne ska jag kika runt en stund:)

På återseende:)

Milla