lördag 1 september 2012

Mera kök

Hej!
Här kommer lite fler detaljbilder från köket. Hoppas att ni inte tröttnar på bilder därifrån, det är ju extra roligt att visa i början när det är nytt.. Och än är det inte färdigt, tänk bara vad jag ska fota vedspisen sen när den blivit monterad!



Den fina vaxduken köpte jag på Gekås. Industrilampan är köpt  i en liten butik i Alingsås som heter Hemlyckan. Ni ser också vad jag har på de öppna hyllorna, saker som ligger mig varmast om hjärtat.. :) Ett par av burkarna kom till användning för ett par veckor sedan när jag gjorde plommon-marmelad. Den blev god ska jag säga!
Idag spelar sambon match. Signe sover nu efter maten och jag roffar åt mig lite egentid, ska göra lite kaffe och sätta mig och klistra in lite kort i lillans album. På förmiddagen har vi ställt iordning hennes nya klädskåp och hylla i hennes rum och jag har plockat iordning på alla saker. Det är något jag tycker om; att gå och plocka iordning, flytta runt, fixa och dona. Har jag rätt när jag gissar att ni är fler som gillar det? ;) Hon har också fått en liten möbelgrupp som jag målat vit. I nästa inlägg ska jag visa er. Bäst att passa på att fota idag medan det fortfarande är iordning.. ;)
Kram /Anna

Inga kommentarer: